1403/01/10
ابوالفضل عبدالمالکی، دارنده مدال برنز مچ اندازی آسیا:

فدراسیون امسال برای مچ اندازی کارهای بزرگی انجام داد/ تمرکزمان باید روی موفقیت ایران در مسابقات آسیایی 2022 باشد

دارنده مدال برنز مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2021 گفت: در دوره های قبل چند بار مجوز حضور در مسابقات بین المللی را به دست آوردم، اما به خاطر هزینه های بالای اعزام قید حضور در تیم ملی را زدم.

ابوالفضل عبدالمالکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شرایط خود بعد از مسابقات قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان اظهار داشت: تمرینات خود را از هفته قبل استارت زده ام تا برای حضور در مسابقات انتخابی در آمادگی کافی باشم و عملکرد قابل قبولی برای رقابتهای آتی از خود به نمایش بگذارم. صد در صد به دنبال این هستم که عملکردم بهتر شود و تمام تلاش خود را می کنم.

وی درباره رقابتهای انتخابی در اسفندماه اذعان داشت: فکر می کنم مسابقات پیش روی انتخابی تیم ملی، یکی از دشوارترین رقابتهای ممکن خواهد بود. از آنجایی که رقابتهای قهرمانی آسیا در سال آینده در کشورمان برگزار می شود، همه قهرمانان آماده هستند تا با کسب مجوز در رقابتهای انتخابی، راهی مسابقات آسیایی شوند. حتی بسیاری از قهرمانان که مچ اندازی را کنار گذاشته بودند، دوباره به میادین برگشته اند.

قهرمان مچ اندازی ایران درباره وضعیت مچ اندازی کشور در یک سال اخیر تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن دکترنصیرزاده، تغییرات بسیار زیادی در مچ اندازی رخ داده است. نمونه آن روی آوردن اسپانسرها به مچ اندازی بود که تا قبل از این فدراسیون، برای مچ اندازی رخ نداده بود. از طرف دیگر اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق بسیار بزرگی برای مچ اندازی بود. حضور بانوان مچ انداز برای اولین بار رخ داد و از طرف دیگر نباید فراموش کنیم که تمامی این اتفاقات با هزینه فدراسیون انجام گرفت. خود من پیش از روی کار آمدن دکترنصیرزاده در دوره های قبل چند بار مجوز حضور در مسابقات بین المللی را به دست آوردم اما هزینه اعزام بالا بود و از آنجا که فدراسیون این هزینه ها را از ما می خواست، نتوانستم در رقابتهای بین المللی شرکت کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در خاتمه خاطرنشان کرد: ایجاد حاشیه برای فدراسیون و انتقادات نابجا قطعا به ضرر ورزشکاران است. سوال من این است که تا یک سال قبل وضعیت چطور بود و الان چطور است؟ فقط کافی است به اتفاقاتی که در این یک سال رخ داده، توجه کنید. فدراسیون بهترین اتفاقات را برای ورزشکاران رقم زده و در مسابقات آسیایی مچ اندازی دیدیم که رییس فدراسیون چطور در کنار ورزشکاران بود. حالا هم که رقابتهای قهرمانی آسیا در پیش است، تمرکز فدراسیون باید آماده سازی ورزشکاران و رسیدن به موفقیت در این مسابقات باشد که در کشورمان برگزار می شود.