1403/01/30

محمدپرست: عملکرد یک ساله فدراسیون موفق و قابل قبول بوده/ سیستان و بلوچستان پدیده‌های زیادی را به تیم‌های ملی تحویل داده است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه داریم که به زودی میزبان مسابقات پاورلیفتنگ و قویترین مردان در سطح کشور باشیم.

عبدالصمد محمدپرست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از دریافت حکم سرپرستی خود اظهار داشت: چهار سال در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان به ورزشکاران خدمت کردم و چند روز قبل دوره ریاستم تمام شد. بعد از حضورم در فدراسیون طبق صحبت هایی که با ریاست فدراسیون داشتیم، من به عنوان سرپرست منصوب شدم و انشاله به زودی مجمع انتخاباتی هم برگزار خواهد شد. اگر خدا بخواهد که بازهم می توانم به جامعه بزرگ ورزش سیستان و بلوچستان خدمت خواهم کرد.

وی با اشاره به عملکرد فدراسیون در یک سال اخیر عنوان کرد: خدا را شکر از زمانی که دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون را به دست گرفتند، عملکرد خیلی خوبی را شاهد بودیم. اعزام های زیادی به مسابقات برون مرزی شاهد بودیم. همچنین در بحث داخلی هم مسابقات باکیفیتی برگزار شد. به ویژه در پاورلیفتینگ که قبلا همکاری با IPF وجود نداشت، اما در این مدت انجمن پاورلیفتینگ تشکیل شد و چند اعزام هم در قالب تیم ملی انجام شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی را در این یک سال شاهد بودیم که شاید بی سابقه بوده است. امیدوارم با درایت ریاست فدراسیون، این روند ادامه دار باشد.

محمدپرست در خصوص حضور نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در تیم های ملی گفت: سیستان و بلوچستان در بخش رشته های قدرتی مثل قویترین مردان، مچ اندازی و پاورلیفتینگ پیش رو است. خانم بهار بدیعی در رشته مچ اندازی توانست قهرمان آسیا شود. این دختر نوجوان در رشته پاورلیفتینگ هم رکوردهای خیلی خوبی زد و حتی در آینده می تواند در رقابت های برون مرزی هم افتخارآفرینی کند.

وی درباره میزبانی سیستان و بلوچستان از رقابت های ملی و بین المللی بیان داشت: ما سال گذشته میزبان مسابقات قویترین مردان کشوری بودیم که خدا را شکر همه ورزشکاران از شرایط راضی بودند. ما ورزشکاری به نام محمدرضا تازه رو را داریم که خودش از پدیده های قویترین مردان و جزو مدعیان در سطح کشور است. تازه رو به مسابقات بین المللی امارات هم اعزام شد و تنها ورزشکاری که از ایران توانست مدال بگیرد، او بود.

محمدپرست در پایان افزود: برنامه داریم که به زودی میزبان مسابقات پاورلیفتنگ و قویترین مردان در سطح کشور باشیم. قطعا چابهار این پتانسیل را دارد که مسابقات قویترین مردان حتی به صورت تلویزیونی در آنجا برگزار شود.