1403/01/10

رحیمی: مشکلی با حضور در رقابتهای انتخابی ندارم/ رویاهای ما در یک سال اخیر محقق شد

قهرمان فیتنس چلنج مسابقات جهانی اسپانیا گفت: معتقدم ورزشکار نباید به مدالهای گذشته خود دل ببندد و باید آمادگی خود را تحت هر شرایطی حفظ کند.

حسین رحیمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شرایط خود بعد از رقابتهای جهانی اسپانیا اظهار داشت: خوشبختانه در اولین حضور خود در رقابتهای جهانی صاحب دو طلا و یک نقره از رشته فیتنس چلنج شدم و الان هم خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کنم. روزی دو نوبت تمرین دارم. ضمن اینکه یک روز درمیان تمرینات وزنه انجام می دهم و علاوه بر این ها به تمرینات هوازی و اینتروال نیز مشغول هستم.

قهرمان رقابتهای جهانی اسپانیا درباره حضور در انتخابی تیم ملی گفت: مشکلی با حضور در رقابتهای انتخابی ندارم و خود را جدا از سایر نفرات نمی دانم. طبیعتا با توجه به مدالهایی که در مسابقات جهانی به دست آورده ام، بدم نمی آید که برای حضور در اردوی تیم ملی از من دعوت به عمل آید، اما معتقدم ورزشکار نباید به مدالهای گذشته خود دل ببندد و باید آمادگی خود را تحت هر شرایطی حفظ کند.

وی درباره راه اندازی رشته فیتنس چلنج در یک سال اخیر تصریح کرد: فیتنس چلنج رشته ای نوپاست که در یک سال اخیر آغاز به کار کرد و نه تنها مسابقات کشوری آن برگزار شد، بلکه نفرات برتر آن برای اولین بار به رقابتهای جهانی اعزام شده و افتخارآفرینی کردند. خود من شخصا قبل از ورود به عرصه این رشته، یکی از رویاهایم حضور در مسابقات برون مرزی بود که خوشبختانه امسال محقق شد.

برنده دو طلا و یک نقره فیتنس چلنج قهرمانی جهان در اسپانیا خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی قبل، حین و بعد از اعزام برای ما مثل یک دوست بودند و لازم است از همه آنها تشکر کنم. در طول رقابتهای اسپانیا نیز دکترنصیرزاده را فردی بسیار خاکی و متواضع دیدم که در کنارمان بود.واقعا هیچ کم و کسری در جریان اعزام ما وجود نداشت. ایشان حتی حواسش به این هم بود که مثلا من یک شب که در تهران هستم، آیا جایی برای اسکان دارم یا نه؟ و با تلفن پیگیر بود که مبادا برای من و سایر شهرستانی ها مشکلی ایجاد شود.

رحیمی در خاتمه بیان کرد: به خودم می بالم که در چنین فدراسیونی فعالیت می کنم که اینقدر به ورزشکاران آن بها داده می شود. امیدوارم همین روند در فدراسیون ادامه پیدا کند و هر روز شاهد پیشرفت فیتنس چلنج باشیم.