1403/01/09

شکوه‌فر: نتیجه مجمع فدراسیون، نتیجه‌ای مبارک بود/ تعالی پرورش اندام جز با همدلی میسر نمی‌شود

 سرپرست معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: پرورش اندام نیاز به همدلی و همفکری و هیأت های اندیشه ورز دارد که در کنار هم قرار گرفته و رشد این ورزش را تضمین نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بنیامین شکوه فر در پایان مجمع فوق العاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: این مجمع و نتیجه آن، اتفاق مبارکی بود. چه برای وزارت ورزش و چه برای تمامی فدراسیون ها تا سوالات اعضای مجمع شنیده شده و به صورت رسمی به آن پاسخ داده شود.

وی افزود: پرورش اندام طرفداران متعددی در کشور دارد و اگر نگوییم اولین ورزش، ولی قطعا در شمار اولین هاست. مسلما اگر حواشی مطرح شود و صحبتهایی مطرح شود، گفتن این صحبتها و شنیدن پاسخ ها بهتر از نگفتن و نشنیدن است. در نهایت این خود مجمع است که نظر می دهد که آیا پاسخ ها را پذیرفته است یا خیر؟

سرپرست معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تقاضایم از دکتر نصیرزاده این است که این فدراسیون از این به بعد یک مجموعه کاملا یکدل باشد. از روسای هیات ها تقاضا دارم که این مساله را در نظر بگیرند. تعالی این ورزش جز با همدلی و همراهی شما محقق نخواهد شد. این ورزش نیاز با همدلی و همفکری و هیأت های اندیشه ورز دارد که در کنار هم قرار گرفته و رشد این ورزش را تضمین نمایند.

شکوه فر در خاتمه اذعان داشت: این کار، کاری فردی نیست و همه ما مسوول هستیم تا ما را به نقطه تعالی و سعادت عینی این رشته برساند. همه باید در مسیری حرکت کنیم که در مسیر حضرت امیرالمومنین قرار گیریم. مسیری که قوت جوارح را در خدمت به خلق می خواهد. اگر بحث بدنسازی و پرورش اندام است باید حدیث قو علی خدمتک جوارحی را مورد توجه قرار دهیم. تقاضایم از دست اندرکاران فدراسیون و هیأت های استانی این است که از فردا این مباحث پشت سر گذاشته شود و تا پایان دوره قانونی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به کار خود ادامه دهد.