1403/02/01

پیام های قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی

قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پیام هایی جداگانه ای فرا رسیدن دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، تعدادی از قهرمانان رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیام هایی را در این خصوص برای فدراسیون ارسال کردند. 

حبیب فرهادی ملی پوش پرورش اندام در رقابتهای جهانی اسپانیا:

ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام، درباره خصوصیات و صفات ایشان باید بگویم که سردار سلیمانی مالک اشتر زمانه و الگوی کامل و جامعی برای تمام افراد بودند. انشاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

پیمان ماهری پور، قهرمان پاورلیفتینگ و قویترین مردان: 

ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی به آحاد ملت ایران، امیدوارم تمام ورزشکاران و ورزش دوستان راه این شهید بزرگوار را با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب در پیش گرفته و در این راه موفق باشند.

عرفان لطیفیان، ملی پرورش اندام :

سردار سلیمانی سرباز پر افتخار ایران بود. سالروز شهادت ایشان را خدمت ملت شریف ایران و همرزمان آن شهید، همچنین تمام مسلمین و مستضعفین جهان تسلیت گفته و محشور شدن ایشان با شهدای کربلا و علو درجات الهی را از درگاه حضرت حق طلب می کنم.

آبتین پگاه، ملی پوش پرورش اندام:

سردار سلیمانی کسی بود که به دلها حکومت می کرد. سالروز شهادت این سردار بزرگ اسلام را به تمام مردم عزیز کشورم تسلیت می گویم.