1403/01/31

پیام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی

به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی را خطاب به ملت شریف و نجیب ایران صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند

و نماندند تا بمیرند

آسمان شکافته شد و سرداری از سرداران آزادی‌خواه را طلب کرد. دو سال پیش کسی به لقاءالله پیوست که الگوی مبارزان زاهد و سرمشق مجاهدان راه دین، آزادی،  ملت‌ها و اعجوبه جنگ‌های منظم و نامنظم بود. این قدر و قدرت باورمند و باطنی او را ارتفاعی بخشیده بود فراتر از نام و عنوان، القاب و درجات، گرایش ها و سلیقه ها.

شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت بود و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است. فقدان سردار فداکار تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی، کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

او رفت تا جمهوری اسلامی بماند، تا حق مظلوم پایمال نشود، تا اسلام همیشه سرفراز باشد. روحیه جهادی، کار خستگی ناپذیر و تزکیه نفس بود که او را آسمانی کرد.

با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر منجر خواهد شد.