1403/01/31

کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین همزمان با مسابقات آسیایی در کیش برگزار می شود

رئیس کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین گفت: ورزشکاران و مهمانان داخلی و خارجی مسابقات فیتنس چلنج و کاپ آسیا می توانند در نمایشگاه بین المللی هم حاضر شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسوولان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انفورماتیک ایران پیرامون مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا در کیش با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین پوربشاش و سارا شفیعی رئیس و نایب رئیس کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین به صحبت پرداختند. 

پوربشاش درباره برگزاری نخستین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین گفت: این کنگره برای اولین بار قرار است امسال با موضوع تجارت بدون مرز( آیمکس) در جزیره کیش برگزار شود و با توجه به همزمانی این کنگره با مسابقات کاپ آسیا فرصتی مناسب دست داد تا این کنگره و مسابقات فیتنس چلنج، با یکدیگر در ارتباط و همسو باشند. به این ترتیب علاقه مندان می توانند هم به صورت بازدید حقیقی و حضور در نمایشگاه و هم به شکل بازدید مجازی و حضور آنلاین و آفلاین در نمایشگاه شرکت نمایند.

در ادامه شفیعی نایب رئیس کنگره گفت: با توجه به همزمانی کنگره و مسابقات برگزار شده توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلساتی در سالن خلیج فارس جزیره کیش در هنگام برگزاری بازیها برگزار خواهد شد و در این جلسات در خصوص کسب و کار آنلاین برای علاقه مندان سخنرانی خواهد شد و به آنها آموزش ها لازم داده می شود.