1403/02/01

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با مدیر شبکه آموزش سیما برگزار شد/ آموزش بدنسازی روی آنتن تلویزیون

نشست رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مدیر شبکه آموزش سیما در خصوص همکاری های مشترک برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما صبح روز شنبه 25 دی ماه میزبان عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بود.
در این نشست در خصوص نحوه همکاری فدراسیون بدنسازی با شبکه آموزش بحث و تبادل نظر شد.

احمدی پیشنهادات خود را در این بخش مطرح کرد و گفت: در دو سال اخیر جامعه به خاطر وجود ویروس کرونا و بحث قرنطینه، دچار کم تحرکی شده و این موضوع نیز اضافه وزن را در میان افراد در پی داشته است. باید سعی کنیم همانطور که مدرسه را به خانه بردیم، باشگاهها را نیز برای مردم به خانه ببریم تا معضل کم تحرکی را رفع کنیم که شبکه آموزش در این رابطه آمادگی لازم را برای همکاری با فدراسیون دارد. از سوی دیگر اعتقاد دارم باید کارهای فرهنگی بیشتری در حوزه ورزش های قدرتی صورت بگیرد و نگاه فقط این نباشد که کدام ورزشکار وزنه سنگین تری را جابجا می کند.

عبدالمهدی نصیرزاده نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیر شبکه آموزش گفت: ما هم اعتقاد داریم صداوسیما هم در زمینه آموزش و هم فرهنگ سازی می تواند کمک شایانی به فدراسیون بدنسازی کند. برنامه مردان آهنین که سال ها از تلویزیون پخش می شد و بینندگان زیادی هم داشت، می تواند با رویکردی متفاوت به آنتن تلویزیون برگردد. امیدوارم شما در این مسیر نیز در کنار ما باشید. 

در پایان نیز مقرر شد به زودی تفاهم نامه ای میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شبکه آموزش منعقد گردد.

همچنین مدیر شبکه آموزش اعلام آمادگی کرد به صورت هفتگی فرصتی را برای ارائه برنامه های آموزشی در حوزه بدنسازی در اختیار فدراسیون قرار دهد.