1403/01/31

معرفی برترین‌های انتخابی پرورش اندام استان خوزستان

تیم های برتر رقابت های انتخابی پرورش اندام استان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان،  مسابقات قهرمانی باشگاه های استان خوزستان هفتم و هشتم بهمن ماه به مناسب دهه مبارک فجر با حضور ۲۶۰ ورزشکار از سراسر استان در در رشته‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد.

این رقابت‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو روز به صورت منظم برگزار شد که در پایان تیم های برتر این رقابت ها معرفی شدند و نفرات برتر با نظر کمیته فنی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

در این دور از مسابقات تیم هایی از شهرستان های آبادان، اهواز، اندیمشک، باغملک، بندرامام خمینی، بهبهان دزفول، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر و هویزه شرکت داشتند که در پایان نیز به نفرات برتر هر رده، حکم و مدال و به تیم های برتر این دوره از مسابقات حکم و جام اهدا شد.

در بادی بیلدینگ تیم های شوک اهواز، سام آبادان و شهرستان درفول به ترتیب اول تا سوم شدند، در بادی کلاسیک باشگاه شهید شیرالی اهواز، انعطاف اهواز و باشگاه شوک اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آورند و در بخش فیزیک نیز تیم شوک اهواز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه داتیس موفق به کسب مقام دوم شد و باشگاه انعطاف در جایگاه سوم قرار گرفت.