1403/02/01
صادق هاشمی، رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون خبر داد؛

اعطای چهار کارت حرفه‌ای در مسابقات کاپ آسیا در جزیره کیش

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته با IFBB در هر کدام از رشته های فیزیک و پرورش اندام دو کارت حرفه ای به نفرات برتر کاپ آسیا تعلق می‌گیرد.

صادق هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: فدراسیون در تلاش است تا اولین دوره مسابقات کاپ آسیا را به بهترین شکل ممکن و کاملا باشکوه برگزار کند. این رقابت ها از 19 الی 23 اسفندماه سال 1400 به میزبانی جزیره کیش انجام خواهد شد و ما در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای بالا بردن کیفیت مسابقات هستیم.

وی افزود: یک خبر خوش هم برای ورزشکاران ایرانی دارم. اینکه بعد از درخواست فدراسیون ایران و رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون جهانی نفرات برتر مسابقات کاپ آسیا 2022 در دو رشته پرورش اندام و فیزیک صاحب کارت حرفه ای خواهند شد.

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: در هر کدام از رشته های فیزیک و پرورش اندام به نفرات اول و دوم رقابت اوورالی کارت حرفه‌ای تعلق می‌گیرد. این قطعا فرصت خوبی برای ورزشکاران کشورمان خواهد بود که علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و دریافت جایزه نقدی، کارت حرفه ای را هم در کاپ آسیا دریافت کنند.