1403/01/31
حق‌وردی،‌ نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی:

شهریار میزبان خوبی برای دور رفت لیگ بدنسازی خواهد بود/ هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری است

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد درمجلس شورای اسلامی گفت: تمام امکانات برای برگزاری باشکوه دور رفت لیگ بدنسازی و پرورش اندام آماده است.

حسین حق‌وردی در گفتگو با روابط عمومی  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخصوص میزبانی شهریار در دور رفت لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: از برگزاری اولین دوره این رقابت ها در شهریار بسیار خوشحالم زیرا این شهرستان پتانسیل‌های فراوانی درعرصه ورزش به خصوص در رشته بدنسازی داراست و چهره های شاخصی را پرورش داده است.

وی افزود: با شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ بدنسازی و پرورش اندام انجام شده است. جا دارد از فدراسیون به خاطر راه اندازی لیگ و هیات بدنسازی شهریار به خاطر پیش قدم شدن برای میزبانی مسابقات تشکر کنم. معتقدم هزینه کردن در ورزش در واقع سرمایه گذاری است و ما تمام تلاشمان را برای میزبانی خوب از تیم ها خواهیم داشت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ برای اولین بار در بدنسازی و پرورش اندام می تواند زمینه ساز خوبی برای حل مشکلات معیشتی ورزشکاران و کمک به چرخه اقتصادی این ورزش باشد. به همین خاطر ما هم حمایت لازم را از چنین اقدامی انجام دادیم و امیدوارم آغاز کار در شهریار به بهترین شکل پیش برود.