1403/01/09

نشست هیئت رییسه انجمن پاور لیفتینگ با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: نشست روسای کمیته های پاورلیفتینگ استانها برگزار شود

نشست هیئت رییسه انجمن پاورلیفتینگ با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جمعی از قهرمانان و مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، شاهمحمدیان نائب رییس بانوان، ناصرامیری سرپرست دبیری فدراسیون، آیت ارحمند رییس انستیتو، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ و قهرمانان و داوران این رشته برگزار شد، در خصوص عضوگیری و نقش کلیدی آن در انجمن پاورلیفتینگ، بررسی تقویم فعالیتهای ملی و بین المللی  انجمن در سال 1401، فعالیت بانوان، کلاسهای مربیگری و هماهنگیهای لازم با سیستم آموزشی، بررسی همسان سازی داوران فعالیتهای ضد دوپینگ و...  بحث و بررسی صورت گرفت.

در ادامه این نشست رییس فدراسیون بدنسازی ضمن تاکید بر توانمندی های رییس انجمن پاورلیفتینگ در عرصه آسیایی و جهانی گفت: پرورش ورزشکاران در رشته پاورلیفتینگ اگر به درستی صورت گیرد، این رشته می تواند در صورت راهیابی به بازی های آسیایی 2026، یکی از رشته های مدال آور کاروان ایران لقب بگیرد.

نصیرزاده در خصوص مسائل آموزشی این انجمن نیز گفت: تعداد مدرسین رشته پاورلیفتینگ باید مشخص شده و جلسه همسان سازی آموزشی برای بالا بردن سطح علمی مدرسین برگزار شود. همچنین باید با هماهنگی رییس انجمن جلسه ای با حضور روسای کمیته های پاورلیفتینگ استانها در اولین فرصت برگزار شود تا بتوانیم با شناخت بهتر مشکلات استان ها، انجمن پویایی داشته باشیم.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: وبینار رایگان تخصصی زیر نظر کمیته پزشکی درحیطه دوپینگ، برای آگاه کردن مربیان و ورزشکاران در هفته آینده باید توسط انستیتوی فدراسیون برگزار شود.