1403/01/10

خوشنویس: مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات در قزوین اخذ شده/ همه چیز برای انجام یک رقابت باشکوه مهیاست

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: سلامتی ورزشکاران از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است و به همین خاطر از حضور افرادی که آیدی کارت ندارند، در سالن جلوگیری به عمل می آید.

افشید خوشنویس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از حضور در نشست هماهنگی مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاه‌های کشور در فدراسیون اظهار داشت: امروز با حضور در فدراسیون آخرین هماهنگی‌ها را در جهت برگزاری باشکوه مسابقات انجام دادیم. مجوزهای لازم هم گرفته شده و در سالن امینی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قزوین میزبان این رویداد خواهیم بود. در ابتدا قرار بود مسابقات در سالن دیگری برگزار شود، اما تصمیم گرفتیم رقابت ها را به این سالن 2500 نفره منتقل کنیم. فکر می کنم همه چیز برای انجام یک رقابت باشکوه در قزوین مهیاست.

وی افزود: طبق بخشنامه ای که به استان ها ارسال شده، هیات ها محدودیتی در اعزام ورزشکار ندارند، اما برای کسب جایگاه تیمی باید در کنگره اعضای تیم های هر استان به صورت دقیق به مسئولان برگزاری اعلام شود چون هر استانی به جز استان تهران می تواند یک تیم را در رقابت ها شرکت دهد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور از نظر شیوع کرونا، از همه استان ها تقاضا دارم فقط طبق بخشنامه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان خود را اعزام کنند. ما نیز برای رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم را داشته ایم. 

خوشنویس در پایان افزود: سلامتی ورزشکاران از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است و به همین خاطر از حضور افرادی که آیدی کارت ندارند، در سالن جلوگیری به عمل می آید. از ورزشکاران هم می خواهم که هر چه سریعتر روی سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کرده و مراحل نام نویسی خود در مسابقات را تکمیل کنند تا در دریافت آیدی کارت خود به مشکلی برنخورند. تنها راه برای شرکت در مسابقات ثبت نام از طریق سامانه ملی بدنسازی است.