1403/01/10

معرفی مرد اخلاق در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور/ اولین مدال به بسامی رسید

در پایان هجدهمین دوره رقابت های فیزیک و فیزیک کلاسیک باشگاه های کشور، مرد اخلاق این رقابت ها انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ایوب بسامی قهرمان دسته چهارم رشته فیزیک در مسابقات باشگاه‌های کشور به میزبانی قزوین، پس از رقابت نزدیک با مانی سالاری در بخش اوورالی و بعد از اینکه نتوانست عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت ها را به دست بیاورد، با برخورد حرفه ای نسبت به رای داوران حریف خود را در آغوش گرفت. 

این رفتار حرفه ای بسامی و داشتن اخلاق نیکو در حین مسابقات، باعث شد او توسط مسئولین مسابقات به عنوان مرد اخلاق انتخاب و مدال اخلاق این دوره از مسابقات را دریافت کرد.

گفتنی است؛ در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور که در پایان همین هفته قرار است برگزار شود، هم مرد اخلاق انتخاب خواهد شد.

پیش از این کمیسیون فرهنگی فدراسیون بدنسازی تصویب کرده بود در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی نماینده اخلاق برگزیده و به ایشان کاپ ویژه اخلاق اعطا می گردد. 

بدیهی است تمامی شرکت کنندگان و قهرمانان این مرز و بوم از والاترین درجات اخلاق برخوردار هستند و این کاپ به عنوان نماینده جامعه اخلاق مدار بدنسازی به صورت نمادین تقدیم می گردد. این امر با محوریت کمیسیون فرهنگی با تحقیق از مسئولین ارشد اجرائی، انظباطی، داوری و میزبان انجام می شود.