1403/01/10

امیری: هزینه شرکت در دوره های مربیگری آکادمی IFBB حتما باید به حساب فدراسیون واریز گردد

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پرداخت وجه برای شرکت در دوره های مربیگری بین المللی به صورت دستی به هیچ عنوان مورد قبول فدراسیون نیست. 

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص نحوه حضور علاقه مندان در دوره های مربیگری بین المللی آکادمی IFBB اظهار داشت: دوره های مربیگری آکادمی بین المللی IFBB در ایران با نظارت فدراسیون بدنسازی و در رشته های مختلف همچون فیتنس، فیتنس چلنج،‌ بدنسازی و... در طول سال برگزار می گردد. 

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می بایست صرفا مبلغ ورودی دوره را به حساب ارزی فدراسیون به شماره 2145410000072 در بانک ملی به نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام واریز کنند یا معادل ارزی آن را به شماره حساب 0106361522005(شماره حساب ریالی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بانک ملی) واریز نمایند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: پرداخت وجه برای شرکت در دوره های مربیگری بین المللی به صورت دستی به هیچ عنوان مورد قبول فدراسیون نبوده و حتی در صورت مشاهده چنین مواردی مدرکی برای آن شرکت کننده صادر نخواهد شد.