1403/01/31

زندی: مسابقات فیتنس اسپرت و فیتنس استایل هم در کاپ آسیا برگزار می شود/ ورزشکاران برای ثبت نام اقدام کنند

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون جهانی قرار است رقابت های فیتنس اسپرت و فیتنس استایل نیز در قالب مسابقات کاپ آسیا برگزار گردد.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: همانطور که بارها در ماههای اخیر اعلام شده اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به عنوان دو رویداد بین المللی از 18 لغایت 21 اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود. رشته هایی که در این دو رویداد زیر نظر کمیته فیتنس خواهد بود، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و فیتنس چلنج است که شرایط متفاوتی برای شرکت ورزشکاران وجود دارد.

وی افزود: در رشته فیتنس چلنج با توجه به اینکه رقابت ها با عنوان قهرمانی آسیا برگزار می گردد، ما 15 ورزشکار برتر مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و جمعه از آن ها رکوردگیری به عمل خواهیم آورد. 

رییس کمیته فیتنس همچنین تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون جهانی قرار است رقابت های فیتنس اسپرت و فیتنس استایل نیز در قالب مسابقات کاپ آسیا برگزار گردد. با توجه به اینکه مسابقات انتخابی در این دو رشته انجام نشده، حضور شرکت کنندگان داخلی در این مسابقات آزاد خواهد بود. داوطلبان شرکت در این دو رشته می توانند با کلیک روی این لینک فرم ثبت نام را تکمیل کنند و هزینه ثبت نام را هم به حساب ارزی فدراسیون به شماره 2145410000072 در بانک ملی بپردازند. البته امکان ثبت نام حضوری هم با مراجعه به ساختمان فدراسیون واقع در میدان هفت تیر – خیابان مفتح جنوبی – خیابان ورزنده – پلاک 19 – طبقه دوم وجود دارد. 

زندی در پایان گفت: با توجه به نوپا بودن رشته فیتنس در سطح جهان، این فرصت خوبی برای ورزشکاران این رشته است تا بتوانند توانایی خود را در یک رقابت بین المللی محک بزنند. بدون شک این رویداد از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. 

گفتنی است؛ ورزشکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ثبت نام می توانند با شماره 09209002120 آقای هاشمی تماس بگیرند.