1403/01/31

حضور رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا در استان اصفهان

کلاس همسان سازی داوران فدراسیون در رشته پاورلیفتینگ به میزبانی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، دوره همسان سازی داوران پاورلیفتینگ در بخش بانوان و آقایان طی روزهای۱۵و۱۶اسفند۱۴۰۰درسالن مجلل آمفی تاتر ادب و هنر شاهین شهر به میزبانی هیات بدنسازی این شهرستان برگزار شد

در این دوره تعداد۳۰نفر از داوران خانم  و همچنین حدود۵۰ نفر از داوران آقا از سراسر استان و همچنین استان های همجوار شرکت داشتند.

 کلاس باحضور مهندس فرشید سلطانی رئیس کنفداسیون پاورلیفتینگ آسیاوعضو هیات رئیسه فدراسیون جهانیipfوهمچنین تدریس استاد عسگری طی۲روز از صبح تا عصر برگزار گردید و در پایان از داوران آزمون تعیین سطح گرفته شد .

طبق اعلام اساتید فدراسیون افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب کنند دفترچه جدید داوری آنها صادر می گردد و افرادی که موفق به کسب نمره کافی نشوند بین۶ماه تا یک سال از قضاوت محروم خواهند شد.

گفتنیست در پایان دوره به همت هیات بدنسازی شاهین شهرومیمه با حضور حسین زیبایی سرپرست هیات ،حمید صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین شهرومیمه ،علی محمد سیلانی مسئول کمیته پاورلیفتینگ و جناب شاهزاده فر عضو شورای اسلامی شهر از مسئولین فدراسیون اساتید دوره و داوران بین المللی پاورلیفتینگ استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.