1403/01/10

نصیرزاده: فیتنس چلنج در آینده ای نزدیک مخاطبان زیادی را جذب می کند/ دستاورد حضور رافائل در ایران اخذ دو میزبانی جهانی بود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رافائل سانتونخا از من به عنوان رییس کمیته دانشجویی فدراسیون جهانی تقاضا دارد، رشته فیتنس چلنج را در رده سنی دانش آموزی و دانشجویی ترویج دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری اولیه دوره کاپ آسیا به میزبانی ایران اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد بیش از هر چیز به دلیل افزایش مشارکت ورزشکاران کشورمان  برای شرکت در مسابقات بین المللی و سهولت حضور آنان  برای یک رقابت سالم بود.

وی افزود: دستاورد مهم این مسابقات حضور رافائل در ایران بود و امضای تفاهم نامه ای است که طبق آن میزبانی مسابقات قهرمانی فیتنس چلنج جهان و قهرمانی جوانان در سال 2022 به ایران واگذار شد. در آینده ای نه چندان دور فیتنس چلنج مخاطبان زیادی راجذب می کند. IFBB  برای مبارزه با دوپینگ سعی دارد قوانین های مختلفی را مشخص کند و هدف از پیدایش رشته های جدیدی مثل فیتنس چلنج، فیزیک و فیزیک کلاسیک در واقع مبارزه با اشاعه سومصرف مواد نیروزا می باشد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: رافائل سانتونخا از من به عنوان رییس کمیته دانشجویی فدراسیون جهانی تقاضا دارد، رشته فیتنس چلنج را در رده سنی دانش آموزی و دانشجویی ترویج دهیم و در سال جاری برای دانشجویان جهان رقابت فیتنس چلنج را برپا کنیم.

نصیرزاده در پایان گفت: مسابقات کاپ اسیا در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده و هرساله برگزار خواهد شد که مدال آوری دراین رویداد به معنای ارتقای رنکینگ افراد در فدراسیون جهانی می باشد؛ بنابراین همه ورزشکاران از سراسر جهان می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.