1403/01/09

دیدار نوروزی رییس فدراسیون بدنسازی با وزیر ورزش و جوانان/ کارگروه تخصصی میزبانی های جهانی تشکیل می شود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اولین روزهای کاری سال 1401 با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و صادق هاشمی رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون که هر دو دارای کرسی در هیات اجرایی فدراسیون جهانی پرورش اندام هستند، امروز(یکشنبه 7 فروردین) با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این نشست نصیرزاده ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، گزارش مختصری از عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سال 1400 به ویژه دستاوردهای سفر رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به تهران در آخرین روزهای سال گذشته ارائه کرد. همچنین رییس فدراسیون بدنسازی در خصوص برنامه هایی که این فدراسیون در سال جدید در تقویم کاری خود قرار داده و به ویژه میزبانی های بین المللی ایران در رشته فیتنس و پرورش اندام توضیح داد.

در نهایت مقرر شد به زودی کارگروه های تخصصی جهت برنامه ریزی برای میزبانی های جهانی فدراسیون بدنسازی ایران در سال 1401 با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تشکیل گردد و اقداماتی با هماهنگی وزارت ورزش جهت برگزاری باشکوه دو رویداد بین المللی یعنی مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان و مسابقات پرورش اندام جوانان جهان صورت پذیرد.

گفتنی است؛ با نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان به زودی اعضای هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با دکتر سیدحمید سجادی دیدار خواهند کرد.