1403/01/10

گردهمایی ستارگان پرورش اندام ایران/ اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام برگزار می شود

اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام روزهای 21 و 22 تیرماه سال جاری به میزبانی سالن همایش های صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، 21 و 22 تیر 1401، مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، میزبان اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران خواهد بود که توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و گروه رسانه ای آتا برگزار می شود.

این رویداد تخصصی که با هدف تعامل و هم افزایی متخصصین و همچنین بررسی آخرین دستاوردهای علمی اجرا می شود، با حضور گسترده فعالان و علاقه مندان از جمله مربیان، قهرمانان، ورزشکاران فعال در باشگاه های ورزشی، فعالان حوزه تناسب اندام، پزشکان متخصص طب فیزیکی و توان بخشی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه، متخصصان پزشکی ورزشی، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط و سایر علاقه مندان برگزار خواهد شد.

در این برنامه ضمن برگزاری سمینارهای آموزشی و پنل های تخصصی، نمایشگاهی از تجهیزات و خدمات حوزه بدنسازی و تناسب اندام برگزار می شود که هدف آن ارائه آخرین تکنولوژی های این حوزه در دنیا و آشنایی با توانمندی ها و تولیدات داخلی می باشد.

همچنین در آیین افتتاح این رویداد، از کمپینی با هدف توسعه ورزش سالم رونمایی خواهد شد که پیش بینی می شود بازتاب گسترده ای در رسانه‌های ملی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه های اجتماعی داشته باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس https://ataainfo.com/bbf مراجعه یا با شماره تماس 88516727 – ۰۲۱  تماس حاصل نمایند.