1403/01/30

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی و رییس پاورلیفتینگ آسیا با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی/ نصیرزاده: گام های مثبتی را در راستای اشاعه ورزش پاک برداشتیم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با همراهی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و فرشید سلطانی رئیس فدراسیون ‌پاورلیفتینگ آسیا ظهر امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با غلامرضا نوروزی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار نوروزی ضمن برشمردن ابعاد مختلف فعالیت های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی و ایران نادو، تصریح کرد: رویکرد ما بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات به جامعه ورزش کشور است و بدیهی است در این راستا ضمن تعامل با فدراسیون های ورزشی ملی، تعامل در چارچوب شرح وظایف و مقررات با فدراسیون های بین المللی به ویژه در زمینه مبارزه با دوپینگ را پیگیری می نماییم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین همکاری با فدراسیون های ورزشی مختلف از جمله فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در زمینه های کاری مشترک را فرصتی برای توسعه خدمات پزشکی ورزشی برای ورزشکاران این فدراسیون عنوان نمود.

در ادامه نیز عبدالمهدی نصیرزاده ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه مبارزه با دوپینگ گفت: در یک سال و سه ماه اخیر که در فدراسیون بدنسازی حضور داشتم، دائما در خصوص مبارزه با دوپینگ فعالیت کردیم و گام های مثبتی را در راستای اشاعه ورزش پاک برداشتیم. با همکاری نادو در خیلی از مسابقات تست دوپینگ از ورزشکاران اخذ شد و در سال جدید نیز با همین سیاست پیش خواهیم رفت. البته امیدواریم با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی بتوانیم هم در بخش آموزش و هم در بخش کنترل دوپینگ فعالیت های بیشتری را در جهت آگاهی ورزشکاران و اشاعه ورزش گام های مثبتی را برداریم.