1403/01/09

کلانتری: برای برگزاری باشکوه مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی همه مسئولین استان متحد شدند

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمامی شرایط لازم برای برگزاری مسابقات باکیفیت بالا در چالوس فراهم شده است.

نقی کلانتری درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی در شهرستان چالوس اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش همه همکاران در هیات پرورش اندام و مدیر کل ورزش و جوانان استان به ریاست آقای دکتر رنگرز و همچنین حمایت همه جانبه دکتر نصیرزاده ما توانستیم افتخار میزبانی اردوی تیم ملی و همچنین مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه بدون لوازم باشگاههای کشور را در استان مازندران داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران عنوان کرد: این میزبانی باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی ورزشکاران استان و ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان برای شرکت در تورنمنت مختلف می شود. ارتقای این ورزش نیازمند این بود یک مسابقه در سطح ملی در استان مازندران برگزار کنیم که با حمایت همه جانبه مسئولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و هیات پرورش اندام استان این امر محقق شد.

کلانتری درباره شرایط برگزاری اردوی تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم افزود: همه شرایط برای برگزاری اردوی مناسب آماده است تا میزبانی خوبی برای قهرمانان ملی که در اردو هستند صورت بگیرد و در ادامه مسابقات را باتلاش همکارانم در فدراسیون و استان به خوبی بتوانیم برگزار کنیم. اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در چالوس از صبح امروز آغاز شد و تمام مسئولین درتلاش هستند تا اردو به بهترین نحو پیش برود.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران در مورد جلسات برگزار شده برای برپایی مسابقات در چالوس خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در شهرستان چالوس و استان برگزار کردیم. صبح امروز نیز جلسه ای با فرماندار محترم شهرستان چالوس، رئیس محترم شورای شهرستان، امام جمعه محترم شهرستان، هیئت محترم منطقه غرب مازندران و سایر مسئولان تشکیل شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. تمامی علاقمندان به این رشته در این میدان در حال کمک هستند تا بدون هیچگونه مشکل این مسابقات را برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهداف استان مازندران از میزبانی تصریح کرد: ما برای ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان  که بتوانند از نزدیک شاهد مسابقات باشند و به قصد ترویج ورزش پاورلیفتینگ این میزبانی را قبول کردیم تا در آینده با حضور همین ورزشکاران زمینه رشد پاورلفتینگ در استان را فراهم کنیم. مسابقات پیش انتخابی تیم ملی است و سطح فنی آن از مسابقات کشوری بالاتر خواهد بود و اکثر قهرمانان این رشته در این مسابقات شرکت کرده اند. از همین جا از مسئولین استانی، مخصوصا رؤسای محترم هیئت منطقه غرب مازندران تقدیر وتشکر می کنم و تمامی مسئولین استانی و رؤسای هیئت ها را برای بازدید از مسابقات دعوت می نمایم.