1403/01/10

عزت پور: فدراسیون با برگزاری مراسم تجلیل به ورزشکاران بها می دهد/ با تمام توان آماده تکرار قهرمانی هستم

قویترین مرد ایران در سال 1400 گفت: خوشحالم که یک مدیر کاردان در راس فدراسیون حضور دارد و ورزشکاران به راحتی می توانند با ایشان ارتباط بگیرند.

محمد عزت پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان اظهار داشت: مراسم عالی بود و جا دارد از فدراسیون و کمیته قویترین مردان تشکر کنم. دکتر نصیرزاده از زمان ورودش به فدراسیون چنین مراسم هایی را برای تجلیل از قهرمانان بارها برگزار کرده و به ورزشکاران از این طریق بها می دهد. قبل از حضور ایشان ما اصلا چنین مراسمی نداشتیم و حالا شاید چند بار در طول سال شاهد تجلیل از قهرمانان در رشته های مختلف هستیم.

وی افزود: بحث مالی و جوایزی که به قهرمانان تعلق می گیرد، یک طرف و بخش معنوی کار هم یک طرف دیگر. همین که اهالی ورزش های قدرتی و بدنسازی دور هم جمع می شوند، باعث افزایش همدلی بین ورزشکاران و پیشکسوتان خواهد بود. تا به حال واقعا چنین روزهایی را تجربه نکرده بودیم که بتوانیم خیلی راحت و با یک تماس با رییس فدراسیون ارتباط بگیریم و خواسته هایمان را بگوییم. خوشحالم که یک مدیر کاردان در راس فدراسیون حضور دارد.

قویترین مرد ایران در سال 1400 با اشاره به مسابقات پیش رو عنوان کرد: مسابقه ای توسط کمیته قویترین مردان تدارک دیده شده و من هم با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور پیدا می کنم. این مسابقه تحت عنوان انتخابی تیم ملی است و نفرات برتر آن ها به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند. جا دارد از رییس کمیته قویترین مردان هم تشکر کنم که به ورزشکاران بها می دهد. تا به حال چنین مسابقه ای به عنوان انتخابی تیم ملی در قویترین مردان نداشتیم و اکثر اعزام ها به صورت شخصی بوده، اما با تدبیر آقای قراچورلو قرار است چند اعزام در طول سال داشته باشیم. جوایزی هم که بعد از مسابقات به قهرمانان تعلق می گیرد، باعث ایجاد انگیزه بین ورزشکاران شده است.

عزت پور در پایان در خصوص شانس خود برای تکرار قهرمانی گفت: حفظ کردن قهرمانی در قویترین مردان با این همه رقیب قدرتمند کار سختی است. با این حال من تمریناتم را دنبال کردم و با آمادگی بدنی بالایی وارد مسابقه می شوم. امیدوارم بتوانم قهرمانی را بار دیگر تکرار کنم.