1403/01/09
با حضور نمایندگان سازمان های مختلف؛

دومین نشست هم اندیشی کنگره بدنسازی و تناسب اندام برگزار شد/ ایجاد کمپین برای ترویج ورزش پاک

نشست هم اندیشی اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران با حضور مسئولان فدراسیون و نهادهای مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین نشست هم اندیشی اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران امروز با حضور ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی، حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته، افشار جعفری معاون پژوهشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، آرش صادقی نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران، مهناز خانوی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو، ناصری دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، میلاد بهادری مدیرعامل خبرگزاری آتا و حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

در این نشست در خصوص نامگذاری کمپین، بررسی ظرفیت های موجود، نحوه همکاری نهادهای مختلف با کنگره و... بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین نمایندگان سازمان های مختلف که در جلسه حاضر بودند، با استقبال از ترویج ورزش پاک در قالب کمپین، پیشنهادات خود را در خصوص نحوه برگزاری کنگره ارائه کردند.

ناصر امیری، سرپرست دبیری فدراسیون نیز در این نشست گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با توجه به جامعه مخاطبان گسترده ای که در باشگاههای سراسر کشور دارد، وظیفه خود می داند تا در راستای سالم سازی باشگاهها و ترویج ورزش پاک گام هایی را بردارد. در همین راستا اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام با همکاری گروه رسانه ای آتا برنامه ریزی شده تا در بحث آموزش و انتقال تجربه اتفاقات مثبتی رخ دهد. این کنگره سمینارهای آموزشی، مسابقات خانوادگی، پنل های تخصصی و... را در خود جای داده که امیدواریم با همکاری سازمان های مختلف با قدرت بیشتری برگزار گردد.

گفتنی است؛ اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام طی روزهای 21 و 22 تیرماه به میزبانی سالن همایش های صداوسیما برگزار خواهد شد.