1403/01/10
عبادی، رییس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی:

اولین گردهمایی روسای کمیته مربیان استان ها 7 خرداد برگزار می شود

رییس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اولین گردهمایی روسای کمیته مربیان استان ها 7 خرداد برگزار می شود.

احد عبادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری اولین گردهمایی روسای کمیته مربیان هیات های استانی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته این گردهمایی روز 7 خرداد به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد و حضور همه مسئولان کمیته مربیان در هیات های استانی در این نشست الزامی است.

وی در خصوص اهداف کمیته مربیان از برگزاری این گردهمایی عنوان کرد: فکر می کنم حداقل باید سالیانه یک بار این اتفاق بیفتد و برای ایجاد اتحاد و یکپارچه سازی برنامه های کمیته های مربیان در سراسر کشور این گردهمایی برگزار می شود. از برنامه هایی که برای این گردهمایی در نظر داریم، می توانم به اعلام شرح وظایف روسای کمیته مربیان استان ها، اعلام برنامه های آتی کمیته مربیان فدراسیون و تاکید بر نظارت بیشتر روی عملکرد مربیان در سراسر کشور اشاره کنم.

رییس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بخشنامه برگزاری این گردهمایی به هیات های استانی ارسال شده و امیدوارم بتوانیم روز 7 خردادماه گردهمایی پرباری را با حضور مسئولان از سراسر کشور داشته باشیم.

گفتنی است؛ مسئولان کمیته مربیان هیات های استانی سراسر کشور می توانند جهت هماهنگ برای حضور در این گردهمایی با آقای ایگه ای دبیر کمیته مربیان به شماره 09127994756 در تماس باشند.