1403/01/09

عزت پور: با وجود مصدومیت تا آیتم آخر برای قهرمانی جنگیدم/ خودم را برای رفتن روی سکوی جهانی آماده می کنم

قهرمان مسابقات قویترین مردان انتخابی تیم ملی گفت: برخلاف اینکه برخی فکر می کردند مسابقه سبکی در پیش باشد، رقابت بسیار سنگین بود و 11 آیتم سخت را پشت سر گذاشتیم.

محمد عزت پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات قویترین مردان انتخابی تیم ملی که طی روزهای 20 الی 22 اردیبهشت ماه در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و اکثر مدعیان و برترین های ایران در آن حضور داشتند. من آمادگی بهتری از مسابقات کشوری که در بهمن ماه برگزار شد، داشتم. همه چیز خوب پیش می رفت که متاسفانه در حرکت اسکات آسیب دیدم. البته اگر فضایی مثل مسابقات کشوری برای گرم کردن وجود داشت، شاید این اتفاق نمی افتاد، اما به هر حال هر طور بودم تصمیم گرفتم که با همان شرایط ادامه دهم و خدا را شکر که به عنوان قهرمانی رسیدم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: بلافاصله بعد از پایان مسابقات کار درمان را آغاز کردم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به آمادگی کامل برگردم. به هر حال از همان آیتم اول عملکرد خوبی داشتم و توانستم تا آخرین آیتم همین ثبات را حفظ کنم. برخلاف اینکه برخی فکر می کردند مسابقه سبکی در پیش باشد، رقابت بسیار سنگین بود و 11 آیتم سخت را پشت سر گذاشتیم.

قویترین مرد ایران در سال 1400 در رابطه با کسب ششمین عنوان قهرمانی کشور گفت: لطف خدا شامل حالم شد و به چنین رکوردی رسیدم، اما واقعا رقبای خوبی دارم. از طرفی جوان های خوبی هم در این دو مسابقه آخر دیدم که می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. اگر در طول سال دو، سه مسابقه حرفه ای با مدیریت خوب، چیدمان آیتم مناسب و جوایز قابل توجه برگزار شود، همه ورزشکاران چه باتجربه و چه جوان انگیزه دارند تا در رقابت ها شرکت کنند.

عزت پور در پایان با تشکر از کمیته قویترین مردان و فدراسیون برای ترتیب دادن برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بیان داشت: خودم را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنم که احتمالا در شهریورماه به میزبانی امارات برگزار می شود. قبلا سابقه کسب عنوان پنجمی را در بین حرفه ای های دنیا دارم، اما این بار تلاش می کنم به مقام بهتری و بالاتری برسم و حتی روی سکو بروم. البته اول از همه باید سعی کنم که مصدومیتم به طور کامل برطرف شود.