1403/02/01

پیام تبریک رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پی افتخارآفرینی کاروان ایران در المپیک ناشنوایان

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی به رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک برزیل را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پیام عبدالمهدی نصیرزاده آمده است:

 

جناب آقای تیشه گران

رییس محترم فدراسیون ورزش های ناشنوایان

با سلام و تحیت؛

قهرمانی ارزشمند، مقتدرانه و غرورآفرین فدراسیون ورزش های ناشنوایان، نشان دیگری از شایستگی ها و توانمندی های جوانان رشید این سرزمین است.

بی شک اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین سرود مقدس آن در عرصه های مختلف، غروری بس ارزشمند و وصف ناپذیر است که جز با همت، غیرت، ایمان بلند و راسخ جوانان شایسته کشورمان به دست نمی آید و این توفیقات ارزشمند در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت داهیانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) نصیب فرزندان پاک و قهرمان این مرز و بوم شده است.

بی شک حمایت های شما برادر بزرگوار از ورزش های ناشنوایان مایه دلگرمی و نقطه اتکایی برای این رشته ورزشی و ورزشکارانش برای پیشبرد اهداف عالیه می باشد.

اینجانب با نهایت افتخار، صعود چهار پله ای نسبت به دور قبل و کسب 40 مدال و مقام سومی را به حضرتعالی، جناب آقای رغبتی به عنوان سرپرست محرتم تیم اعزامی و همه همکاران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و بهروزی همگان و تداوم این توفیقات را در راه اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

 

عبدالمهدی نصیرزاده

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام