1403/01/29

لاله گون: تلاش می کنیم جزو تیم های برتر لیگ باشیم/ لیگ جا بیفتد، ورزشکاران آماده تر روی استیج می روند

سرمربی تیم ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا برگزاری لیگ برای اولین بار در تاریخ پرورش اندام رقم بخورد و خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

محمود لاله گون در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط تیم ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد قبل از برگزاری مرحله نهایی اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: خدا را شاکرم که در پایان دور رفت و برگشت لیگ با اتکا به پتانسیل که در میان شاگردان خودم داشتم و با استفاده از آن ها توانستیم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی راه پیدا کنیم. تیم ما مقتدرانه در گروه اول شد و رقابت برای راهیابی به فینال و قرار گرفتن در رتبه های دوم و سوم بین چند تیم دیگر بود.

وی افزود: برای فینال هم با وجود اینکه خیلی از ورزشکاران هنوز در اوج آمادگی نیستند و خودشان را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کنند، با استفاده از همان پتانسیلی شاگردانی که دارم، آماده می شویم. باید دید رقبا از چه نفراتی استفاده می کنند؛ اگرچه شنیدم برخی از تیم ها نفرات شاخصی را جذب کردند و سرمایه گذاری خوبی هم در فینال داشتند.

سرمربی تیم ستاره شهر شهرزاد پاسارگاد تصریح کرد: حتما می توانیم جزو تیم های برتر لیگ باشیم. البته فعلا در دو رشته فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک مشکل داریم چون این دو رشته دارای قدکشی و وزن کشی هستند. در رشته های دیگر با توجه به عدم وجود وزن کشی کارمان راحت تر است.

لاله گون در پایان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا برگزاری لیگ برای اولین بار در تاریخ پرورش اندام رقم بخورد و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. مهم استارت این لیگ بود و حالا باید برای دومین دوره برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد. اگر لیگ یک زمان مشخص داشته باشد و هر سال طبق برنامه ریزی خوبی برگزار شود، من مطمئنم ورزشکاران از سال های بعدی بدنشان را برای لیگ آماده می کنند. البته امیدوارم شاهد حضور اسپانسرهای قدرتمند برای حمایت از ورزشکاران هم باشیم.