1403/01/10

رونمایی از پوستر دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور/ عنوان داران آسیا و جهان وارد می شوند

دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور در شرایطی استارت می خورد که با توجه به افتخارات اخیر، تب پاورلیفتینگ در ورزش ایران داغ است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خرداد و تیر 1400 بود که برای نخستین بار رقابتی تحت عنوان لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور برای ورزشکاران فعال در این رشته راه اندازی شد و به شکلی باشکوه هم به پایان رسید.

حالا بعد از گذشت یک سال برنامه ریزی ها برای برگزاری دومین دوره این رقابت ها انجام شده و باشگاههای پرتعدادتر و قدرتمندتری هم برای حمایت از ورزشکاران این رشته قدرتی پای به میدان گذاشته اند.

از سایپا، ذوب آهن و دانشگاه آزاد به عنوان باشگاههایی که در خیلی از رشته ها سال هاست تیمداری می کنند تا ملی حفاری که سال قبل به عنوان قهرمانی رسید و البته نمایندگان استان هایی همچون تهران، مازندران، فارس و... که با حضورشان تنور لیگ را داغ تر از قبل خواهند کرد.

با برگزاری جلسه هماهنگی، 31 تیرماه به عنوان نقطه شروع لیگ برای تیم ها اعلام شد؛ اگرچه ثبت قرارداد ورزشکاران از همین حالا هم آغاز شده و به زودی شاهد حضور عنوان داران آسیا و جهان در سازمان لیگ هستیم.

قرعه کشی مسابقات هم 21 تیرماه برگزار می شود و حالا نوبت به آن رسیده تا از پوستر رسمی دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ رونمایی کنیم. در این پوستر تصاویری 5 ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی درج شده که با کسب اولین مدال مجموع و البته قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر جهان چندی پیش در آفریقای جنوبی تاریخ ساز شدند.