1403/01/31

نصیری: کرمان یک میزبان بی تکرار خواهد بود/ احترام به ورزشکاران برای ما در اولویت است

سرپرست برگزاری مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی جهانی در کرمان گفت: کرمان با برگزاری باشکوه این مسابقات، یک میزبان بی تکرار خواهد بود.

محمد نصیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با اعطای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی 2022 به استان کرمان اظهار داشت: اگر خاطرتان باشد، کرمان قرار بود سال گذشته از این رقابت ها میزبانی کند که به خاطر محدودیت های کرونایی این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر که موج کرونا در کشور فروکش کرد و حالا حتی می توانیم مسابقات را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. 

وی افزود: با توجه به موافقت هیات رییسه فدراسیون، مسابقات انتخابی تیم ملی را به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 21 لغایت 25 شهریورماه به میزبانی شهر کرمان برگزار می کنیم. سالن فجر کرمان با بهترین امکانات برای میزبانی از مسابقات در نظر گرفته شده و ما به دنبال این هستیم که یک میزبانی بی تکرار را در کرمان برای ورزشکاران سراسر کشور رقم بزنیم. 

سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمان عنوان کرد: ما سعی کردیم شرایط بهتری را نسبت به سایر مسابقات برای ورزشکاران رقم بزنیم. از بحث اسکان تا تغذیه و امکانات سالن مسابقه، ورزشکاران برای ما در اولویت بوده اند. شاید برای اولین بار کرمان به عنوان میزبان مسابقات برای ورزشکاران هتل در نظر گرفته و غذای آن ها را هم مهیا می کند. سالن وزن کشی نیز نزدیک به محل اسکان ورزشکاران خواهد بود. برای کادر اجرایی و داوری نیز یک هتل خوب در نزدیکی سالن مسابقات در نظر گرفتیم. 

نصیری در پایان گفت: قول می دهیم که میزبان خوبی برای این مسابقات بزرگ باشیم. کرمان همواره میزبانی های خوبی داشته و این بار هم مهمان نوازی خود را ثابت خواهد کرد. همه اقدامات لازم از همین حالا انجام شده و برای حضور ورزشکاران، قهرمانان، داوران، اهالی رسانه و مسئولین لحظه شماری می کنیم.