1403/01/30

روشنی: اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام روز 21 تیرماه افتتاح خواهد شد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در مراسم افتتاحیه کنگره بدنسازی و تناسب اندام، کمپینی با هدف اشاعه ورزش پاک رونمایی می شود.

مسعود روشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام اظهار داشت: این رویداد برای نخستين بار با همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و گروه رسانه ای آتا طی روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد. البته در برگزاری این کنگره نهادهای مختلف از جمله سازمان غذا و دارو نیز همکاری کرده اند.

وی افزود: هشت سمینار آموزشی، کارگاه های تخصصی و آموزشی، برگزاری نمایشگاه در حاشیه کنگره و قسمت‌های دیگر، مواردی هستند که در این کنگره به انجام خواهد رسید. تاکنون نفرات زیادی برای حضور در این کنگره و همچنین نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و چهره‌های شاخص در رشته‌های مختلف در این کنگره شرکت خواهند کرد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: افتتاحیه کنگره روز 21 تیرماه با حضور مسئولان ارشد ورزش کشور و فدراسیون بدنسازی برگزار خواهد شد و در این مراسم یک کمپین بزرگ که در راستای اشاعه ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ خواهد بود، رونمایی می کنیم.

روشنی در پایان گفت: هنوز هم زمان برای ثبت نام در سمینار و شرکت در کنگره باقی است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09195528449 تماس بگیرند.