1403/01/10

نشست رییس هیات استان سمنان با ریاست فدراسیون برگزار شد/ ورود تیم اطلس سمنان به دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ

بعد از نشست رییس هیات سمنان با ریاست فدراسیون، تیم اطلاس سمنان آمادگی خود را برای شرکت در دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وحید اسدیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان به همراه حمیدرضا طاهری رئیس هیات شهرستان گرمسار در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده در محل فدراسیون بدنسازی، رایزنی های لازم را در خصوص حضور تیم اطلس سمنان در لیگ پاورلیفتینگ انجام دادند. 

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با استقبال از حضور یک نماینده از استان سمنان در دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ اعلام کرد با توجه به آغاز این دوره از مسابقات از 31 تیرماه، تیم اطلس باید هر چه سریعتر ورزشکاران خود را برای شرکت لیگ پاورلیفتینگ معرفی نماید. 

وحید اسدیان رییس هیات سمنان نیز بعد از این نشست گفت: با توجه به غیبت سمنان در دور نخست مسابقات لیگ پاورلیفتینگ بر آن شدیم که در دومین دروه این مسابقات سمنان نیز حضور داشته باشد. بعد از جلساتی که با آقای طاهری مدیر آژانس هواپیمایی اطلس داشتیم، تصمیم گرفته شد تا تیمی تحت عنوان همین شرکت هواپیمایی در مسابقات حضور پیدا کند. با مساعدت اداره ورزش و جوانان استان سمنان و دانشگاه آزاد این استان مقدمات حضور این تیم در مسابقات لیگ پاورلیفتینگ را فراهم کردیم و بعد از جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشتیم به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کردیم. به طور حتم در تلاش هستیم تا با جذب ورزشکاران شاخص در این رشته به دنبال افتخار آفرینی برای استان سمنان باشیم.