1403/01/10

پورسلمان: یزد می تواند از مسابقات ملی هم میزبانی کند/ اتحاد خوبی در جامعه بدنسازی ایجاد شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طی جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشتیم مقرر شد به زودی انتخابات هیات استان برگزار شود. 

علیرضا پورسلمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که با دکتر نصیرزاده دیدار کردم چون ایشان از مدیران موفق و خوش فکر کشورمان هستند که با مدیریتی که داشتند موفق شدند جامعه بدنسازی و پرورش اندام را به اتحاد برسانند و خبرهای خوبی را در این مدت از این رشته می‌شنویم.

وی افزود: نزدیک به دو سال است که هیات بدنسازی استان یزد با سرپرست اداره می شود. طی جلسه ای که با دکتر نصیرزاده داشتیم مقرر شد به زودی انتخابات هیات استان برگزار شود. جامعه بدنسازی استان یزد به دنبال فردی است که از بدنه پروش اندام باشد تا بتواند در بین اهالی این ورزش اتحاد ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در خصوص احتمال میزبانی این استان در عرصه مسابقات ملی گفت: ما ورزشکاران و باشگاه های خوبی را در سطح استان یزد در اختیار داریم. ما معتقد هستیم ورزشکاران ما در باشگاه های خود در فضای سالمی ورزش می کنند و میزبانی از یک مسابقه در سطح ملی می تواند باعث ایجاد یک رقابت سالم در بین ورزشکاران یزدی و سایر ورزشکاران عزیز کشورمان باشد. قطعا می توانیم به زودی در عرصه مسابقات ملی میزبان ورزشکاران عزیز این رشته باشیم.