1403/02/01

وبینار روابط عمومی هیات های بدنسازی سراسر کشور با حضور رییس فدراسیون برگزار شد/ تاکید بر تولید محتوا و ارتباط نزدیک با فدراسیون

وبینار روابط عمومی هیات های استانی با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مدیر روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وبینار روابط عمومی هیات های استانی سراسر کشور صبح امروز با حضور مسئولین روابط عمومی استان ها و حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی و سایر اعضای روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون نیز در این وبینار حضور داشت و به بحث گفتگو با مسئولین روابط عمومی هیات های استانی پرداخت. از میان روسای هیات های استانی نیز سیدجمال وکیلی رییس هیات استان خراسان شمالی در این وبینار حاضر بود.

در این وبینار به بررسی مسائل مختلفی از جمله، تاکید برا افزایش تولید محتوا توسط روابط عمومی هیات ها، اهمیت فعالیت هیات استانی در فضای مجازی و ایجاد صفحات و کانال های اختصاصی در این فضا، حضور و پوشش اخبار مسابقات و رویدادهای استانی، تعامل و ارتباط نزدیک روابط عمومی هیات های استانی با روابط عمومی فدراسیون، ارتباط روابط عمومی استان ها با رسانه های استان مربوطه و... پرداخته شد و مسئولین روابط عمومی هیات های استانی نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

همچنین مقرر شد نخستین گردهمایی روابط عمومی هیات های استانی در ماه های پیش رو برگزار شود و در این نشست از روابط عمومی های برتر تجلیل به عمل بیاید.