1403/01/09

نصیرزاده: برای کار کردن در روابط عمومی باید عاشق کارتان باشید/ از پتانسیل روابط عمومی هیات های استانی استفاده خواهیم کرد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: روابط عمومی حوزه ای است که اگر شما عاشق کارتان نباشید، کار در آن سخت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در وبینار مسئولان روابط عمومی هیات های استانی سراسر کشور اظهار داشت: خواهش من ابتدا از دوستان این است که نسبت به انعکاس اخبار فدراسیون کوشا بوده و بی تفاوت نباشند. در بخش روابط عمومی باید افرادی مشغول به کار شوند که در این حیطه تخصص داشته باشند. فردی که مسئول روابط عمومی است باید ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشد و در قالب کار خبری و اداره صفحات مجازی مهارت داشته باشد.

وی افزود: روابط عمومی حوزه ای است که اگر شما عاشق کارتان نباشید، کار در آن سخت خواهد بود. اگر قرار است کسی در هیات های استانی به عنوان روابط عمومی مشغول کار شود، علاوه بر تایید رئیس هیات، مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز باید این فرد را تایید کند تا مشغول به کار شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا از پتانسیل روابط عمومی هیات های استانی در مسابقات داخلی و برون مرزی هم استفاده خواهیم کرد. از طرفی در استان ها در بخش فرهنگی نیز اتفاقات خوب زیادی رخ می دهد که به خوبی پوشش داده نمی شود و گاهی اوقات از این اتفاقات غافل هستیم.

نصیرزاده در پایان ضمن تشکر از اعضای کمیته روابط عمومی فدراسیون بدنسازی گفت: اعتقاد ما بر این است اگر قرار است اتفاق مثبتی در فدراسیون صورت بگیرد، با همدلی و اتحادی که بین مسئولین روابط عمومی هیات های استانی است، رخ خواهد داد. امیدوار هستم در جلسه بعدی در یک گردهمایی در کنار یکدیگر باشیم.  به طور حتم از دوستانی که فعالیت بیشتری دارند تقدیر خواهد شد تا گوشه ای از زحمات آنها را جبران کنیم.