1403/02/01

فرهادیان: امیدوارم پاورلیفتینگ جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کند/ اتفاقات خوبی در فدراسیون بدنسازی در حال رقم خوردن است

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه کسب افتخارات جهانی، آموزش و مدیریت در فدراسیون بدنسازی در حال رقم خوردن است.

به به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ و تجلیل از قهرمانان ورزش های قدرتی اظهار داشت: باید ابتدا امر از دکتر نصیرزاده که با نظم و درایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را مدیریت می‌کنند، تشکر کنم. خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه کسب افتخارات جهانی، آموزش و مدیریت در حال رقم خوردن است و هر روز بیش از گذشته در حال تکرار شدن است.

وی افزود: همینطور یک خسته نباشید به مربیان، قهرمانان و کسانی که در این فدراسیون زحمت می کشند، می‌گویم که باعث افتخار کشور هستند.

سرپرست اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها عنوان کرد: هنگامی که با دکتر نصیرزاده صحبت می کردم به ایشان گفتم کاش پاورلیفتینگ هر چه زودتر جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کند تا ما شاهد مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم زیرا که ورزشکاران این رشته طلایه داران مدال آوری برای ورزش کشور هستند.

فرهادیان در پایان گفت: در این روزهای عزیز از خداوند بزرگ طلب می کنیم که موفقیت و افتخار را برای همه ورزشکاران و ورزش کشور رقم بزند. انشالله همواره پرچم عزیز کشورمان را بر بلندای سکوهای جهانی ببینیم.