1403/01/09
نقی کلانتری، سرپرست هیات مازندران خبر داد:

برگزاری اولین دوره مربیگری بدنسازی کشتی در مازندران

با اعلام نقی کلانتری اولین دوره مربیگری بدنسازی کشتی در استان مازندران برگزار خواهد شد.

نقی کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دوره بدنسازی کشتی اظهار داشت: افتخار این را خواهیم داشت که نخستین دوره مربیگری بدنسازی کشتی در استان مازندران برگزار خواهد شد و ما پذیرای علاقه مندان در این عرصه خواهیم بود. این دوره مربیگری قرار است یکم لغایت چهارم شهریورماه برگزار شود و میزبان آن احتمالا یکی از شهرهای ساری یا جویبار خواهد بود. با توجه به پتانسیل بالای مازندران در رشته کشتی، تصمیم گرفتیم این دوره را در این استان برگزار کنیم که قطعا با استقبال خوبی از سوی هم اهالی بدنسازی و هم کشتی مواجه خواهد شد. 

وی افزود: این دوره با حضور اساتیدی همچون، شهرام نیکبخت، مرتضی بهرامی نژاد، مجید خدایی، رامین امیرساسان، بهمن میرزایی، علی اشکانی، صادق هاشمی و حسین رنگرز برگزار خواهد شد که همگی از قهرمانان و چهره های شناخته شده کشتی و البته برخی از آن ها مدرسان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هستند. 

سرپرست هیات مازندران در ادامه عنوان کرد: اعتقاد دارم بدنسازی و کشتی دو بال یک پرنده هستند و اگر هر کدام از آن ها نباشند، قطعا این پرنده نمی تواند پرواز کند. جا دارد از دکتر نصیرزاده به خاطر اعتماد به استان مازندران تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل این دوره را برگزار کنیم. 

کلانتری در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از طریق سامانه ملی بدنسازی به آدرس https://portal.iranbbf.ir مراجعه کنند. همچنین برای انجام هماهنگی های لازم می بایست با آقای گروسی به شماره 09198780458 تماس بگیرند.