1403/01/10

زندی: منتخبان مسابقات کشوری فیتنس اسپرت و فیتنس استایل به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند

سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور فیتنس اسپرت و فیتنس استایل بعد از اخذ مجوزهای لازم به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند. 

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: این رقابت ها با برنامه ریزی صورت گرفته 27 و 28 مردادماه به میزبانی تهران برگزار می شود و مکان برگزاری رقابت ها نیز به زودی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد. 

وی افزود: مسابقات در سه رشته فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل برگزار می گردد و جزییات آن را هم به زودی اعلام خواهیم کرد. 

سرپرست کمیته فیتنس در ادامه تصریح کرد: از دل این رویداد و در دو رشته فیتنس اسپرت و فیتنس استایل قرار است نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند. انشاالله با حمایت های ریاست فدراسیون در رشته فیتنس به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام هایی خواهیم داشت که البته این موضوع نیازمند اخذ مجوزهای لازم است. 

زندی در پایان گفت: رسیدن به تیم ملی قطعا انگیزه خوبی برای ورزشکاران خواهد بود. امیدواریم بتوانیم در وهله اول مسابقات باشکوهی را همچون دوره اول برگزار کنیم و سپس با حداکثر توان در مسابقات بین المللی حاضر باشیم.