1403/01/10

تلخابی: بیان چالش های مکمل های ورزشی از سوی ریاست فدراسیون بدنسازی قابل تحسین بود/ اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: با توجه به عملکردی که از فدراسیون می بینم، باید بگویم اتفاقات بزرگی در فدراسیون بدنسازی رخ داده است. 

مجید تلخابی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت هیات بدنسازی استان قم اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از دکتر نصیرزاده به خاطر نگاه مثبت و ویژه ای به استان قم داشتند تشکر کنم. مطمئنا با این شرایط من نوید روزهای خوشی را برای جامعه پرورش اندام قم می دهم. تمامی عوامل هیات، مربیان و ورزشکاران به طور حتم در کنار فدراسیون خواهند بود تا در این مسیر بتوانیم روزهای خوبی را برای قم رقم بزنیم.

وی با اشاره به تقویم شلوغ فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: همانطور که می دانید از سال 1399 که دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته اند و پا در این مسیر گذاشتند، چالش ها و مشکلات زیادی پیش روی ایشان بود که بعضا با مخالفت های زیادی نیز همراه بود. من نیز در مقاطعی جزو منتقدان بودم، اما اکنون با توجه به عملکردی که می بینم، باید بگویم اتفاقات بزرگی در این فدراسیون رخ داده است. 

تلخابی همچنین تصریح کرد: امیدوارم رییس فدراسیون بدنسازی بتواند به هیات اجرایی کمیته ملی المپیک راه پیدا کند و در این مسیر هر کمکی از دست ما بر بیاید، انجام خواهیم داد تا این اتفاق بزرگ رخ دهد. امیدوارم همه همکاران در فدراسیون و روسای هیات های استانی دست در دست هم بگذاریم و در این مسیر پر فراز و نشیب کنار یکدیگر باشیم تا بتوانیم روز به روز بیش از قبل در مسیر تعالی قرار بگیریم.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در خصوص فعال سازی کمیته مکمل های ورزشی با حضور رییس فدراسیون بدنسازی نیز گفت: بیان کردن موضوع ارائه مکمل های ورزشی از سوی باشگاهها از زبان دکتر نصیرزاده قابل تحسین بود. سال هاست که همه می دانیم باشگاههای بدنسازی منبع اصلی ارائه مکمل ها به ورزشکاران هستند، اما مجوزی برای این کار داده نشده که امیدوارم با پیگیری ریاست فدراسیون بدنسازی این امر محقق شود.