1403/01/30

مراسم بدرقه تیم ملی پرورش اندام ایران به مسابقات آسیایی برگزار شد/ نصیرزاده: همه برای اعتلای نام ایران تلاش می کنیم

مراسم بدرقه اعضای تیم ملی پرورش اندام جهت حضور در مسابقات آسیایی 2022 قرقیزستان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بدرقه اعضای تیم ملی پرورش اندام ایران برای حضور در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2022 قرقیزستان صبح امروز با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد دیوسالار رئیس کمیته انضباطی و سید ابوالحسن مهدوی رئیس اسبق فدراسیون هندبال در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست که کلیه ملی پوشان، اعضای کادرفنی، مسئولین فدراسیون، رییس سازمان تیم های ملی، اصحاب رسانه و تعدادی از پیشکسوتان حضور داشتند، ریاست فدراسیون دقایقی برای ملی پوشان اعزامی به صحبت پرداخت.

نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود گفت: نظم و انضباط خوبی در تیم حاکم است و از این بابت از کادرفنی تشکر می کنم. همه با یک هدف آن هم اعتلای نام ایران تلاش می کنند. هدف از این مراسم این بود که به اعضای تیم خسته نباشید و خداقوت بگوییم. امیدوارم بتوانیم بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم؛ اگرچه اعتقاد دارم مسئولان نمی توانند کاری که شما انجام می دهید و سختی هایی که می کشید را جبران کنند. 

همچنین ورزشکاران و اعضای کادرفنی با رد شدن از زیر قرآن مراسم بدرقه را به پایان رساندند. 

گفتنی است؛ اعضای تیم ملی پرورش اندام فردا راهی قرقیزستان خواهند شد تا در پنجاه و پنجمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی آسیا که از 11 لغایت 14 شهریور ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود، شرکت کنند.