1403/01/09

سرابی: کمیته فنی در کرمان هم حساسیت به خرج می دهد/ همه کشورها سعی می کنند به سطح ایران برسند

دبیر کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به حضور خیلی از قهرمانان در مسابقات انتخابی کرمان، کار کمیته فنی سخت تر خواهد بود. 

سامان سرابی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی 2022 اظهار داشت: در ابتدا باید به تمامی ملی پوشان و اعضای کادرفنی خسته نباشید بگویم. موفقیت بزرگی در مسابقات آسیایی قرقیزستان حاصل شد و تیم بزرگسالان ایران بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی کشید. این اتفاق حاصل زحمات فدراسیون، کادرفنی، ورزشکاران، عوامل پشتیبانی و البته کمیته فنی است. نتایج مسابقات نشان داد که حساسیت کمیته فنی در انتخاب ملی پوشان بی مورد نبوده و ما در هر دسته بهترین ها را انتخاب کردیم. 

وی افزود: ما یک مسابقه حساس دیگر را هم در کرمان در پیش داریم که بدون شک بازهم کمیته فنی خیلی ریزبینانه نفرات برتر را شناسایی کرده و به اردوی بازبینی فرا می خواند. با توجه به حضور خیلی از قهرمانان در مسابقات انتخابی کرمان، کار کمیته فنی سخت تر خواهد بود. 

دبیر کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: باید این را در نظر بگیریم که سایر کشورها چه در سطح آسیا و چه در سطح جهان در حال کار کردن هستند و سعی می کنند خودشان را به ایران برسانند. به همین خاطر ما باید خودمان را با معیارهای جهانی تطبیق دهیم و نفراتی را اعزام کنیم که بیشترین شانس را برای کسب مدال های خوشرنگ داشته باشند.