1403/01/09

هاشمی: اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی فقط با مجوز فدراسیون صورت می گیرد

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون جهانی پرورش اندام فقط با مجوز فدراسیون ایران اجازه حضور ورزشکاران در رویدادهای بین المللی را می دهد.

سیدصادق هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برخی تبلیغات مبنی بر اعزام های برون مرزی توسط اشخاص مختلف اظهار داشت: تنها مرجع برای اعزام های برون مرزی در تمامی رشته ها از جمله پرورش اندام، فدراسیون بدنسازی است. متاسفانه شاهد هستیم که در فضای مجازی افرادی تبلیغاتی را برای اعزام به مسابقات مختلف می کنند که کاملا غیرقانونی است. 

وی افزود: طبق هماهنگی فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی(IFBB) در تمامی رویدادهایی که زیر نظر IFBB برگزار می شود، ورزشکاران ایرانی تنها با مجوز فدراسیون ایران پذیرش خواهند شد. بنابراین افرادی که قصد حضور در مسابقات زیرمجموعه IFBB را دارند، می بایست به فدراسیون مراجعه کنند و مجوز حضورشان را از طریق فدراسیون دریافت کنند. 

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی ایران نیز طبیعتا با مجوز شورای برون مرزی اقدام به اعزام تیم به رویدادهای بین المللی خواهد کرد. بر همین اساس از ورزشکاران درخواست می کنیم که فریب برخی تبلیغات مجازی را نخورند و از طریق فدراسیون برای اعزام به رویدادهای برون مرزی اقدام نمایند.