1403/01/09

ظفری: کسی انتظار نداشت دانشگاه آزاد روی سکو برود/ رکورد جهانی خودم را هم ارتقا دادم

ملی پوش تیم پاورلیفتینگ دانشگاه آزاد گفت: پخش زنده دیدارهای لیگ پاورلیفتینگ مهمترین اتفاق برای این رشته بود.

مهرداد ظفری ملی پوش تیم پاورلیفتینگ دانشگاه آزاد اسلامی فارس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص نایب قهرمانی این تیم در دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ گفت:  خود ما مثل بقیه انتظار نداشتیم که روی سکو برویم و به عنوان نایب قهرمانی برسیم. حتی در مرحله گروهی نیز ما به مشکل برخوردیم اما صعود کردیم و با تقویت تیم توانستیم در جدول 6 تیمی دور نهایی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنیم. برگزاری مرحله نهایی با حضور 6 تیم باعث شد تا مدال ها بین تمامی تیم ها تقسیم شود و ما با اختلاف کم نسبت به دو تیم خوب نیروی زمینی ارتش و ملی حفاری دوم شدیم. 

وی افزود: من امسال از تیم های زیادی پیشنهاد داشتم که برای تمامی آنها احترام قائل هستم اما دوست داشتم امسال برای شهر و استان خودم وزنه بزنم.

ملی پوش تیم دانشگاه آزاد در مورد برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ بیان کرد: امسال بر خلاف سال گذشته تیم های خوب و قوی متعددی حضور داشتند و همین موضوع جذابیت رقابت ها را بالاتر برد. از نظر مالی نیز قراردادها نسبت به سال گذشته بیشتر و بهتر شده بود که امیدوارم سال به سال بهتر شود تا در بین ورزشکاران این رشته ایجاد انگیزه کند. شاید مهم ترین مسئله در این دوره پخش زنده مسابقات بود. این موضوع باعث می شود این رشته بیشتر دیده شود و مردم با پاورلیفتینگ آشنا شوند که همین موضوع می تواند علاقه مندان به این رشته را بیشتر کند.

ظفری در خصوص حضورش با دانشگاه آزاد در دومین جام باشگاه های جهان بیان کرد: امیدوار هستم تیم تقویت شود تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران در این مسابقات باشیم و همچنین امیدوار هستم همچون سال گذشته جام به یک تیم از کشورمان برسد تا قهرمانی در ایران بماند. من امسال در فینال لیگ موفق شدم هم رکورد اسکوات هم لیفت و هم مجموع که در مسابقات جهانی در آفریقایی جنوبی به ثبت رساندم را ارتقا دهم و به مجموع 560 کیلوگرم برسم. در هر رقابت به دنبال ان هستم تا بهترین عملکرد خود را به ثبت برسانم. امیدوارم در مسابقات جام باشگاههای جهان نیز بتوانم نمایش خوبی داشته باشم.