1403/02/01

فرهادیان: حضور ورزشکاران از 18 استان در تیم ملی کار سخت و بزرگی است/ منش پهلوانی در پرورش اندام را پررنگ تر از همیشه می بینم

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها وزرات ورزش و جوانان گفت: دفاع از عنوان قهرمانی همواره کار سختی است اما به لطف خدا و تلاش ورزشکاران امیدوار هستیم که در اسپانیا بار دیگر تیم ملی پرورش اندام ایران بتواند عنوان قهرمانی خود را تکرار کند.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها وزرات ورزش در جریان مراسم بدرقه تیم ملی پرورش اندام جهت حضور در مسابقات جهانی 2022 اسپانیا گفت: امروز من خوشحال هستم که می بینم منش پهلوانی در بدنسازی بیش از پیش رواج پیدا کرده و پر رنگ تر از همیشه شده است. ورزشکاران و قهرمانان این رشته مزین به رفتار پهلوانی شده اند و این موضوع پر اهمیت است. جامعه  امروز، ورزشکاران این رشته را افرادی می دانند که علاوه بر پرداختن به مسائل فنی، اخلاق مدار هم هستند. 

وی افزود : ورزشکاران تیم ملی از 18 استان کشور در حضور دارند و انصافا این موضوع بسیار قابل اهمیت و شیرین است. من در یک رشته المپیکی رئیس سازمان تیم های ملی بودم و می دانم تجمیع ورزشکاران از استان های مختلف و استفاده از فراوانی کشور کار سختی است و این موضوع را به جامعه پرورش اندام تبریک می گویم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها وزرات ورزش در پایان اظهار داشت: دفاع از عنوان قهرمانی همواره کار سختی است اما به لطف خدا و تلاش ورزشکاران امیدوار هستیم که در اسپانیا بار دیگر تیم ملی پرورش اندام ایران بتواند عنوان قهرمانی خود را تکرار کند. امیدوار در هفته های آتی همین جمع با هم مراسم قهرمانی شما در رقابت های جهانی را جشن بگیریم.