1403/02/05

نشست مشترک روسای فدراسیون های بدنسازی و دانشگاهی برگزار شد/ ایران به دنبال میزبانی مسابقات جهانی دانشجویان

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با حضور در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده ضمن خوش آمد گویی به بشیریان گفت: با توجه به اینکه ریاست کمیسیون دانشگاهی فدراسیون جهانی پرورش اندام در اختیار ایران است، در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در مسابقات بین المللی دانشجویان شرکت کنیم. همچنین این اتفاق را دنبال می کنیم که بتوانیم میزبانی رقابت های دانشجویان جهان در رشته پرورش اندام و فیتنس چلنج را برای کشورمان اخذ کنیم و امیدواریم خیلی زود این مهم اتفاق بیفتد. 

بشیریان نیز ضمن قدردانی از زحمات نصیرزاده اذعان داشت: با تلاش های دکتر نصیرزاده و احیای بدنسازی و پرورش اندام در زمان حضور ایشان در این فدراسیون و با توجه به پتانسیل بالایی رشته های زیر مجموعه این فدراسیون و علاقه مندان زیادی که در ایران دارد، فدراسیون ورزش های دانشگاهی به دنبال تعامل و همکاری هر چه بیشتر با فدراسیون بدنسازی است. از همین رو طبق صحبت هایی که با آقای نصیرزاده داشته ایم به دنبال برگزاری مسابقات جهانی در رشته های پرورش اندام و فیتنس چلنج در کشورمان هستیم. در تلاش هستیم تا میزبان این رقابت ها در سال 2023 باشیم. همچنین مقرر شد مسابقات فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ دانشجویان کشور به زودی برگزار شود.