1403/01/31

بیانیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده معاون ‌وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ بيانيه‌
محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون به شرح زیر است:

 *بسم ربّ الشهداء و الصدیقین* 

باز جمعه شد و قاسمِ دیگر دادیم
باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم
رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز
باز هم هدیه به مهدی گلِ پرپر دادیم

اقدام تروریستی جنایتکاران علیه فرزند خلف و دانشمند ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده، جنایتی است که هیچگاه از دفتر تاریخ فراموش نخواهد شد. 

بدون شک، مردم بصیر ايران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پيشرفت کشور و دستیابی به بالاترين مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند كرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ايجاد نمی‌كند بلكه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای ميهن عزیزمان پراكنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام، شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شريف ايران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
و  همچنین ضمن گرامیداشت ياد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ويژه شهدای عرصه فناوری‌های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظيم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهيدان عزيز تجدید پیمان می‌بندیم.


محمد تقی امیری خراسانی
سرپرست فدراسیون