1403/02/05

نشست مشترک رئیس و مسئولان فدراسیون ایران با رئیس IFBB/ ایران آماده میزبانی جهانی می شود

نشست رئیس فدراسیون و سایر اعضای کادر مدیریتی تیم ملی ایران با رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام انجام شد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، در این نشست که صبح امروز در شهر سانتاسوسانا محل برگزاری مسابقات جهانی در سال 2022 انجام شد، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، صادق هاشمی رئیس کمیسیون فیتنس چلنج جهان، محمود قراچورلو سرپرست تیم ملی اعزامی و محسن قران نویس و یحیی آگاهی از داوران ایرانی حاضر در مسابقات جهانی حضور داشتند.

در ین جلسه در خصوص مسائل مختلف بحث و گفتگو شد. یکی از موارد مورد بحث میزبانی ایران در ماه آینده در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تهران بود که مسوولان فدراسيون كشورمان در خصوص آمادگی ايران برای برگزاری این مسابقات توضيحاتى را ارائه کردند.

همچنین میزبانی ایران از یکی از مراحل مسابقات مستر یونیورس 2023 در اواخر بهمن ماه 1401 در جزیره کیش به تایید رسید و مقرر شد برنامه های این رویداد بین المللی نیز توسط ایران پیش برود.

در بخش دیگری از این نشست قراچورلو با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی ایران و درخشش ملی پوشان در روزهای اخیر و کسب مدال های رنگارنگ، توضیحاتی را در خصوص رشته قویترین مردان در ایران و سطح جهان ارائه کرد. قراچورلو از رافائل درخواست کرد تا این رشته به رشته های زیر مجموعه IFBB  اضافه شود که این موضوع با استقبال رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام مواجه شد و مقرر شد در آینده نزدیک ایران طرح خود را در خصوص برگزاری مسابقات جهانی قویترین مردان زیر نظر این فدراسیون و به میزبانی ایران ارائه کند.

در پایان این نشست رافائل سانتونخا هم برای اعضای تیم ملی ایران در ادامه مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.