1403/02/06

حضور رییس فدراسیون بدنسازی در دوره داوری درجه یک پرورش اندام/ نصیرزاده: باید جوانترها هم به بدنه داوری کشور اضافه شوند

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جمع داوران شرکت کننده در دوره داوری درجه یک حاضر شد و دقایقی برای حاضران به صحبت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر روز پنج شنبه در جریان برگزاری کلاس داوری درجه یک پرورش اندام که به میزبانی سالن جلسات فدراسیون در حال پیگیری است، عبدالمهدی نصیرزاده در جمع شرکت کنندگان حاضر شد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

رئیس فدراسیون در بخشی از صحبت های خود گفت: داوری یکی از ارکان اصلی پرورش اندام می باشد. وقتی در مسابقات جهانی برخی از داوران را می بینم که دائما در پنل حضور دارند و نقش موثری برای کشور خود ایفا می کنند به این نکته پی می بریم که ما نیز باید هر ساله داوران زیادی را تربیت کنیم و در عرصه جهانی عرضه کنیم. البته ما سه نماینده در جمع داوران حاضر در مسابقات جهانی داشتیم که امیدوارم آنها تجربیات خود را در اختیار دیگر داوران حاضر در کشور قرار دهند.

وی افزود : با توجه  به علاقه ای که در میان جوانان برای روی آوردن به عرصه داوری وجود دارد ما نیز باید بیشتر به این موضوع توجه کنیم چرا که داوران تصمیماتی را در مسابقات می گیرند که کاملا در زندگی حرفه ای یک ورزشکار تاثیرگذار است. 

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: داوران باتجربه نیز باید راه را برای جوان ترها باز کنند تا مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جای برترین و شایسته ترین داورها باشد و فقط به یک سری داور محدود اختصاص نداشته باشد. امیدوارم داورانی که امروز اینجا حضور دارند با بهره گیری از دانشی که به دست می آوردند بتوانند در استان های مختلف، بتوانند نه تنها در بحث داوری، بلکه در همه امور پرورش اندام جوانترها را در مسیر درست قرار دهند. 

گفتنی است؛ مرتضی کارخانه، رییس کمیته حقوقی فدراسیون هم که در حال تدریس در کلاس داوری درجه یک بود، در کنار نصیرزده حضور داشت و مورد تمجید او قرار گرفت.