1403/02/06

زندى: جامعه فيتنس شاهد يك مسابقه بى نظير خواهد بود/ برترين هاى مسابقات فيتنس چلنج كشورى عضو تيم ملى در مسابقات جهانى مى شوند

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در آستانه میزبانی از مسابقات جهانی فیتنس چلنج، در پی این هستیم یک مسابقه داخلی فوق العاده را برگزار کنیم.


امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری سومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بعد از بررسى هاى انجام شده در رابطه با نقاط ضعف و قوت مسابقات قبلى داخلى و بين المللى و مذاکراتی که با رئیس و دبیرکل فدراسیون داشتیم، بخشنامه سومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های جهانی ٢٠٢٢ تهران را به استان ها ابلاغ کنیم. در این دوره شکل برگزاری این مسابقات متفاوت و بسیار جذاب تر از قبل خواهد بود و این اتفاق هم در راستای رقابتی تر شدن رشته فیتنس چلنج و ان‌شاءالله پخش زنده تلویزیونی آن در آینده انجام شده است که طرح آن به فدراسیون جهانی نیز پیشنهاد داده شده است.

وی افزود: از نظر شکل برگزاری ما در مجموعه انقلاب استادیوم تنیس را در نظر گرفتیم که استادیومی بسیار شیک و فوق العاده برای برگزاری مسابقات به حساب می آید و از نظر برگزارى هم سعى بر آن داريم كه از هر نظر در بالاترين سطح اين دوره مسابقات را برگزار نماييم. ا‌نشاالله سعی می کنیم مسابقه ای بسيار با كيفيت برگزار کنیم چون ایران آذر ماه میزبان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان است و باید از همین حالا آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات نشان دهیم. 

رئیس کمیته فیتنس تصریح کرد: از استان های سراسر کشور میخواهم تا در همین چند روز پیش رو نفرات خود را در زمان تعیین شده به فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کنند و همكارى هاى لازم را داشته باشند تا بتوانيم مشاركت حداكثرى در اين دوره مسابقات داشته باشيم و ان‌شاءالله برترین ها از سراسر کشور طی روزهای ٢۶ و ٢٧ آبان گرد هم بیایند و مسابقه ای بی نظیر‌ و فوق العاده را پشت سر بگذاریم. نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی در رقابت های جهانی تهران در می آیند.