1403/02/06

نشست رییس فدراسیون بدنسازی و سرپرست مجموعه ورزشی آزادی/ نصیرزاده: امیدوارم میزبان شایسته ای برای مسابقات جهانی باشیم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات جهانی پرورش اندام و فیتنس چلنج 2022 با مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی در جلسه ای با علیرضا فاضلی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شرکت کرد. 

در این جلسه که محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 و رییس کمیته فرهنگی فدراسیون نیز حضور داشت، در خصوص برگزاری مسابقات جهانی پرورش اندام جوانان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان که قرار است از 16 تا 20 آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

علیرضا فاضلی سرپرست مجموعه آزادی به آمادگی این مجموعه برای ارائه هر نوع خدمات و همکاری با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد.

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در ادامه گفت: برگزاری این رقابت ها به میزبانی تهران با حضور مهمانان و ورزشکاران خارجی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع میزبانی شایسته از این مسابقات از آبروی و اعتبار ایران دفاع خواهد کرد و شانس میزبانی های بزرگتر را به ما می دهد. انتظار داریم عوامل مجموعه آزادی هم در همین راستا به یاری ما بیایند و کمک همه جانبه ای داشته باشند.